Tema: Gdje staviti 50$

Rijesio sam kviz na pokerstrategy i zanima me di mi je najkorisne i najisplatljivije stavit te novce.
Velik sam pocetnik.Nude se ove opcije:
Party Poker
Evereset Poker
Bet 365 na koji dolazi jos $100 starting capital (jel se to isplati?)
Betfred
Titan Poker
Cake Poker
Poker Stars
Pacific Poker

Unaprijed hvala

00

Re: Gdje staviti 50$

Dobrodosao na forum, zelimo ti dobrodoslicu, nema na camu ...  roll  tongue

sto nema vise full tilt za izabrat na pokerstrategy ?

imaj cvijetak u reveru, a u ruci bombonjeru...
00

3

Re: Gdje staviti 50$

Hvala
Nazalost ne. Imao sam u planu tamo stavit al kad sam zavrsio s kvizom shvatio sam da nema vise za full tilt.

00

Re: Gdje staviti 50$

xViP napisao:

Hvala
Nazalost ne. Imao sam u planu tamo stavit al kad sam zavrsio s kvizom shvatio sam da nema vise za full tilt.

znaci znao si da je prije bilo, ipak nisi toliki pocetnik ko sto kazes tongue

-Za cistit bonus ako ti je do toga uzmi everest, igraci su grozni a takav je nazalost i site, ko iz kamenog doba hmm.
-Partypoker nebi preporucio za pocetnika, neznam zasto smile .
-Cake i Titan su ok, mislin da su optimalan izbor
-Starsi su tatamata pokersitova .

Odluka je dakle na tebi, vjerujem kako ti je do igre prvenstveno pa ti eto nebi preporucio everest, ostali su svi ok, party neznam iz kog razloga mi se nesvidja, mozda akcija prebrzo teće na njemu ... turnirski izbor nije dobar, barem kolko sam ja vidio, sng mi se ne svidjaju, a ni cahs posebno, prvenstveno me tamo kopka sto je 10 ljudi na FR.
Ovi ostali su ti svi ok, solidno ljudi ima svugdi i nemislin da ces pogrijesit za ijedan ako izaberes, neznam imas li u planu igrat odredjenu igru, ali opcenito mozes na koji zelis samo ti savjetujem nemoj everest jer je ubitacno spor, premda ima jako puno losih igraca ..

imaj cvijetak u reveru, a u ruci bombonjeru...
00

5

Re: Gdje staviti 50$

Mislim da bi igrao Texas Hold Em (No Limit).