Tema: 15 na MB, za 15 na starse

Imam 15 dolara na starsima, a nisam tamo nikad depositao i nemogu povuci to na mb. Treba mi ta sića hitno  zbog klade, depositam oko 130 dolara na titanbet, pa mi fali jos tih 15.

Jel moze netko uskočit ak nije bed, hvala.

I learned a ton from the book previously written by Barry Greenstein:
-When someone dies and has a heart attack, let him lay there and die, and divide the money evenly.
-Have your wife come with you for good sex, if she isn't in the mood, then find a prostitute.
-Stay up all night to keep the fish playing, if all else fails, find a teammate to play while you are off.

Re: 15 na MB, za 15 na starse

Posalji na Turcin89, i daj mail

poslano, imas mail na pmu

-When someone dies and has a heart attack, let him lay there and die, and divide the money evenly.
-Have your wife come with you for good sex, if she isn't in the mood, then find a prostitute.
-Stay up all night to keep the fish playing, if all else fails, find a teammate to play while you are off.

poslo sam i ja tebi cim sam vidio pm, ako nisi dobio reci mb sere nest zadnjih dana

hmm nije nis sjelo

poslo sam ti pm kopiran history s mb.. Nesta im steka svima jer sam isplatu sa starsa na mb cekao 5 dana a obicno odmah sjedne, a jucer sam probo depozitat nesta na tilt s mb, i doslo je tek nakon par sati, iako uvijek sjeda instant...

poslo ponovo, krivi mail sam upiso, sorry