Tema: kako poceti

pozz ljudi.. ovako imam nekoliko pitanja, zelim cuti vase savjete preporuke itd
dakle ovako.. novi sam na forumu kao sto vidite i proveo sam jako puno vremena citajuci gledajuci i mogu reci svaka cast onima koji ubiru lijepe novce preko pokera.. za mene se moze reci da sam pocetnik.. uzivo normalno sa ekipom i bio sam na nekoliko turnira u HL ali nista posebno.. preko neta vecinom freerollovi i na starsu sam skupio 100dollara tako.. smatram da je to vise bila sreca nego neko znanje jer sam igrao stvarno sve.. od razza do badugia pa 5card draw i holdem.. sad postoji problem kako depozitat novce jer imam samo tekuce kartice od pbz i hpb ali vidio sam da ima lista povjerljivih ljudi koji bi napravili transakcije znaci na acc na odredenu poker kucu a ja njima posaljem novce preko tekuceg.. ako bi se taj dio rjesio onda bi za ovo ostalo lako.. nemislim ni pocinjati sa nekim bankrollom jer nisam ni u mogucnosti ali kojih 20-30dolara bi bilo cisto solidno.. normalno planiram nl2 igrati i to max 4 stola bez nekog grindanja.. jednostavno da se upoznam i analiziram svaku ruku.. kako sta gdje sam pogrijesio itd.. nemoram ni zaradivati i nece biti problem ako i izgubim novce jer nemam ni to znanje da si dizem bankroll od pocetka i da mogu ocekivati stalni rast.. zelim cuti vasu preporuku gdje bi se trebao registrirati ako vec nisam i gdje mogu naci dosta losih igraca.. i dali postoji mozda krekirana verzija HEM-a pa dok ne dodem sebi onda bi si uzeo i verificiranu.. ugll.. to bi bilo to.. najbitniji mi je ovaj prvi korak.. znaci da ja posaljem nekome novac preko tekuceg a on meni prebaci na acc.. pozz

00

Re: kako poceti

nemoras  nis  jos depozitat, prek pokerpro mos  na  nekoj stranici dobit 25$... potrezi u ponudi mislim da  je  nesto poker777 il tak nes

bio je  flip, il cu dobit  il cu izgubit -vis  da  je  50-50
00

Re: kako poceti

puki86 napisao: