Re: Skype

mamu mu govnarsku, koje smece od programa. ovo shared sam zbriso prije tjedan dana, kad se opce nije htio spojit.

Smece od Microsofta. Skype je imao jedan jedini problem i to tek ove godine kad su im pali nodovi, do tada godinama nisam iskusio nikakve probleme.

Ovo je vec drugi mega fail otkad ga je MS kupio.

Pravi šubara lovac voli lov, žene i novac.
Roba, moderator ti je sramota.

boboman napisao:

Smece od Microsofta. Skype je imao jedan jedini problem i to tek ove godine kad su im pali nodovi, do tada godinama nisam iskusio nikakve probleme.

Ovo je vec treći mega fail otkad ga je MS kupio.

fyp

|^^^^^^^^^^^ | |
|    JackDaniel's     | |"|\,_____
|_..._...___===|=||_|__|.., ]
(@)'(@)"""*| (@)(@)*****(@)

Update:

A configuration problem has meant that some of you have been disconnected from Skype.

We've identified the cause of the problem, and have begun to address it. If you've been affected, you should start to see improvement in the next hour or so. You shouldn't need to manually sign back in to Skype - it should reconnect automatically when it's able to do so.

We apologise for the disruption to your conversations.

##

A small number of you may have problems signing in to Skype. We're investigating the cause, and hope to have more details to share soon.
http://heartbeat.skype.com/2011/06/problems_signing_in_to_skype_f.html

Kad steka skype , steka mi život!

Zadnji popravljao hendrixjimmi (07-06-2011 15:00:21)

gg skype

strah me nekako da cu opet morat slusat onaj iritantni zvuk msn-a  roll  roll

skype nema iritantan zvuk ? ?  ? ?? ? ? ?? ? ?? ? ? ?? ? ? ???????????   ? ? ? ? ?? ? ??    ? ?? ? ?? ???? ??? ?? ??? ??? ???? ?? ? ?         mad

imaj cvijetak u reveru, a u ruci bombonjeru...

hmm 

E PA NEMA!

hendrixjimmi napisao:

hmm 

E PA NEMA!

izgleda da sad radi, nemoj si rezat žile  big_smile
ž