Re: get $$ or get PhD- part 2.

pepy667 napisao:
Mrtvi Jazavac napisao:

Uredan si ovak inače wink

koji je to multi-instrumentalist ikad bio uredan lol 

kreativni nered, rad i poludisciplina tongue

@shacal, nisu, već su to određene upute koji je najbolji line za situacije u kojima se često nađem i o značenju vrijednosti pojedinih statsa ( kako exploitat kad odudaraju od standarda..itd)

ma zajebavam se ja malo... ja sam isto umjetnik i volim nered.

MasaKrisT napisao:

Koliko dugo sviraš klarinet i jel sviraš u kojem orkestru?

vidi se na slici zašto služi klarinet big_smile

MasaKrisT napisao:

Koliko dugo sviraš klarinet i jel sviraš u kojem orkestru?

cca 10 godina. Već godinama sviram u Tambuu bendu, te u glazbenoj sekciji makedonskog društva u Splitu.

Oh, you think SNGS are your ally, but you merely adopted the SNGs. I was born in them, molded by them. I didn’t see the ITM until I was already a man. By then, it was nothing to me but blinding (out)! The rivers betray you, because they belong to me!

UPDATE : goalwin me posljednjih par dana zbilja vrhunski setupira.Nekoliko natkupa i par gadnih coolera su uzrokovali da se privremeno selim na starse s obzirom da mi tamo stoji neka lova, pa da se ne uhvati plijesan.

Oh, you think SNGS are your ally, but you merely adopted the SNGs. I was born in them, molded by them. I didn’t see the ITM until I was already a man. By then, it was nothing to me but blinding (out)! The rivers betray you, because they belong to me!

UPDATE : zbog nastavka lošeg perioda,downswinga koji bi me pratio i da se u mišju rupu zavučem, projekt je zasad pauziran.

Nastavlja se  igranje DON sng-a na goalwinu zbog čišćenja bonusa