Tema: tražim coaching , nl 10

kao što piše u naslovu, tražim coacha. Primarni cilj je krpati leakove i unaprijediti thinking proces kroz sweat sessione,review-ove itd.

Dotični treba biti dokazani winner na tom levelu,poželjno kroz proteklih pola godine-godinu. Prijašnje iskustvo u coachingu je više nego dobrodošlo.

Životopise i pisma preporuka primam na PM ili na skype ''pepy667'' big_smile

Oh, you think SNGS are your ally, but you merely adopted the SNGs. I was born in them, molded by them. I didn’t see the ITM until I was already a man. By then, it was nothing to me but blinding (out)! The rivers betray you, because they belong to me!

Re: tražim coaching , nl 10

nemoj uzimat coaching za nl10 ne isplati se, gledaj videa rade

Zadnji popravljao puki86 (29-03-2012 18:02:43)

bio je  flip, il cu dobit  il cu izgubit -vis  da  je  50-50

puki86 napisao:

nemoj uzimat coaching za nl10 ne isplati se, gledaj videa rade

gledam videa ,ali imam osjećaj da bi uz dobrog coacha u par sati pokrpio više rupa nego što bi sam uz višestruko duže gledanje videa...  hmm

Oh, you think SNGS are your ally, but you merely adopted the SNGs. I was born in them, molded by them. I didn’t see the ITM until I was already a man. By then, it was nothing to me but blinding (out)! The rivers betray you, because they belong to me!

riješeno može lock/delete