Tema: problem s ip adresom (pokerstars)

Pozdrav! Zadnjih dana ne mogu igrati na Starsima , i kad sam pitao support o tome  evo odgovora:

This happens because your ISP (Internet Service Provider) changed the IP address in your home and they are using one from Estonia. In Estonia we have local licence that it is the only one you can use there, you cannot use a .EU account. Since you are using an IP from Estonia, the system is not letting you play.

The only way to solve this issue is to get in touch with your ISP explain them the situation and ask the to change the IP address assigned to you. This is the only way.

Koristim Tele2 pokućni internet
Jel imao tko sličnih problema?
Kako to riješiti?

Re: problem s ip adresom (pokerstars)

Upiši u google "What Is My IP?" i vidi šta ti piše
Dali možda koristiš kakav VPN?

Za osobno savjetovanje u vezi najboljih online poker rakeback dilova pišite na E-mail:  manager@pokerpro.cc .

TALLIN-ESTONIA, ništa,baš ništa ne koristim

Problem je što tele2 koristi ip adrese iz estonie. Vidim na bug.hr da još ljudi ima taj problem.
Probaj nazvati tele2 i pitati da ti daju hr ip adresu

Za osobno savjetovanje u vezi najboljih online poker rakeback dilova pišite na E-mail:  manager@pokerpro.cc .

Uzeo sam internet preko Tele2 i sad ne mogu igrat na 888, zbog Estonske IP adrese, kad uljucim VPN onda radi. Jel se to moze nekako rijesit bez VPN-a?

Zadnji popravljao darthgr06 (07-09-2018 22:34:06)

Probaj nazvati tele2 službu za korisnike

Rijesio sam, resetiranjem rutera se dobije druga IP adresa, nekad bude HR, nekad estonska

Zadnji popravljao darthgr06 (08-09-2018 09:23:24)