Tema: poker u SPLIT/MAKARSKA

zanima me ima li veceras kakve igre u ova dva grada. prvenstveno me zanima cash, ali i turnir sam spreman odigrat ako nema casha....

Hardcore isnt the amount of money the band makes. It isnt the shit talk the fans speak.
Its the messege in the music, Its the comradery, its picking some one up in the pit when they fall down, its friendship, its family, its brotherhood. I don't care how big the band get or if they make videos. Just never forget your roots
HARDCORE IS MY LIFE     ZGHC crew

Re: poker u SPLIT/MAKARSKA

pero_zg napisao:

zanima me ima li veceras kakve igre u ova dva grada. prvenstveno me zanima cash, ali i turnir sam spreman odigrat ako nema casha....

daj mi skype fishu!?

Na poljudu ispod tribine imas poker klub, obicno 1. subota u mjesecu bude 550kn freez, inace bude 50-60 ljudi uvijek, sad ne znam kako ce danas bit, il oce uopce bit igre, a nisam u splitu.. Bude uvijek i cash 1/2 i 5/10kn..

imas neki broj koga bi mogo nazvat da pitam???

Hardcore isnt the amount of money the band makes. It isnt the shit talk the fans speak.
Its the messege in the music, Its the comradery, its picking some one up in the pit when they fall down, its friendship, its family, its brotherhood. I don't care how big the band get or if they make videos. Just never forget your roots

javit ću ti se na mob kad mi se oba oka probude jel znaš di doć di u splitu?

danas ti cash počinje u 19:30

When you got nothing, you got nothing to lose

u splitu znam doc do rive, ali imam GPS tak da mi kazes ulicu u kojoj je klub pa cu se snac

mediteranskih igara bb
istočna tribina stadiona na poljudu

When you got nothing, you got nothing to lose

HU?

Radi li još onaj klub u spaladium areni?

I have the nuts

fafarikula napisao:

sad

"Dikod uđe, dikod ne uđe" - Mate Baturina

I have the nuts

ne

BUBBLE BOY
Stars: Adzivu
FTP: Zagavu

Adži napisao:

ne

floor je pobjego sa pozamašnom svotom novaca

srićo  :card_heart

ribaaaaaa napisao:

HU?

kaj si u splitu???

Da, ali zajebavao sam se za HU. Prehladjen sam, a i ne da mi se igrat live.