Tema: trebam 47$ na tilt,dajem starse

kao što kaže naslov

poželjno bi bilo što prije

od ekipe s foruma već sam trejdao s Tiltom i nije bilo nikakvih problema

Oh, you think SNGS are your ally, but you merely adopted the SNGs. I was born in them, molded by them. I didn’t see the ITM until I was already a man. By then, it was nothing to me but blinding (out)! The rivers betray you, because they belong to me!

Re: trebam 47$ na tilt,dajem starse

mogu ti ja rijesit, posalji na starse velikidace i napisi ftp name

Dace napisao:

mogu ti ja rijesit, posalji na starse velikidace i napisi ftp name

poslano

poslao sam 46.40, pa toliko pošalji na tilt, nick je pepy667

Oh, you think SNGS are your ally, but you merely adopted the SNGs. I was born in them, molded by them. I didn’t see the ITM until I was already a man. By then, it was nothing to me but blinding (out)! The rivers betray you, because they belong to me!

poslano

Dace napisao:

poslano

zahvaljujem big_smile  vidim da stiže

''

A request has been received to transfer funds into your account.
Processing of this transfer request may take between 24-48 hours.''

reci mi samo ,ako imaš iskustva,jer dosad nisam primao transfere na tilt,koliko im vremena treba?
dužan sam nešto ljudima,pa nebi htio da puno čekaju

inace dode u 5 minuta al danas nesto sporo ide, vec cekam 15 min da posalju jedan drugi transfer

Dace napisao:

inace dode u 5 minuta al danas nesto sporo ide, vec cekam 15 min da posalju jedan drugi transfer

This transfer has been approved. The funds are now available in your account.

zahvaljujem još jednom smile