Tema: 200$ MB - trebam 1050kn na banku

sutra putujem tako da bi htio da se ovo riješi šta prije, najdalje sutra do 10h ujutro

račun imam u pbz-u s mobilnim bankarstvom tako da su povratne informacije instant, osim toga moguća je i primopredaja casha na ruke u splitu

info na mob 091 529 5916

sretnom dobitniku šaljem razglednicu  big_smile

Oh, you think SNGS are your ally, but you merely adopted the SNGs. I was born in them, molded by them. I didn’t see the ITM until I was already a man. By then, it was nothing to me but blinding (out)! The rivers betray you, because they belong to me!

Re: 200$ MB - trebam 1050kn na banku

btw,što se povijesti transakcija tiče, dosad sam ih odrađivao s robom,tiltom,cromanom i još ponekim neznanim nickovima kojih se nemogu sjetiti i nikad nije bilo problema

Oh, you think SNGS are your ally, but you merely adopted the SNGs. I was born in them, molded by them. I didn’t see the ITM until I was already a man. By then, it was nothing to me but blinding (out)! The rivers betray you, because they belong to me!

Re: 200$ MB - trebam 1050kn na banku

riješeno, može lock