Tema: Reregistracija na site-u?

Za početak svim forumašima jedan lijepi pozdrav. Ovako, ja sam relativan početnik koji je do sada igrao samo na tiltovim mikro limitima i to isključivo zabave radi - međutim, ovih dana planirao sam ubacit nešto više para pa se okušat na normalnijim limitima (mislim da se svi slažemo da je igra na mikro skoro kao i sa play money :-) ) - međutim, muči me jedna stvar. Naime, već imam račun na Full Tiltu i zanima me dal ga ja IKAKO mogu obrisati ili promijeniti podatke kako bi se prijavio s vašim rakebackom? Vidim da u cashieru mogu mjenjati sve osim imena i teoretski to bi trebalo biti ok, no strah me je da kasnije ne bi bilo da mi niti ne daju isplatiti ono što mislim uplatiti, a to je max za onaj bonus smile

EDIT: Znam da je zabranjeno imati više računa, ali ja bih bio i zadovoljan da ovog mogu zatvorit pa onda otvorit novi sad

Zadnji popravljao drama (13-02-2010 18:14:41)

00

Re: Reregistracija na site-u?

Ne možeš taj zatvoriti i otvoriti novi, ali možeš otvoriti na nekoga iz obitelji. Nemoj niti pokušavati prevariti, FT je posebno rigorozan šta se toga tiče.

|^^^^^^^^^^^ | |
|    JackDaniel's     | |"|\,_____
|_..._...___===|=||_|__|.., ]
(@)'(@)"""*| (@)(@)*****(@)
00

3

Re: Reregistracija na site-u?

dfable napisao:

Ne možeš taj zatvoriti i otvoriti novi, ali možeš otvoriti na nekoga iz obitelji. Nemoj niti pokušavati prevariti, FT je posebno rigorozan šta se toga tiče.

Znam da jesu i zato jesam skeptičan smile Ne bih na tuđe ime zbog osobnih razloga, ali sam čuo da se je moguće dogovoriti preko rakeback tvrtke međutim koliko sam shvatio za mene teško da može doći do dogovora jer sam već regan preko nekog random affilatea preko kojeg sam se rego tamo - neki sitni bonus je bio na početku...

Ne znam, kako stvari stoje morat ću odustat od rakebacka sad od drugih siteova u obzir dolaze još starsi ali oni nemaju niti rakeback ali niti jedan drugi značajniji bonus (osim onaj signup) sad