Re: Grindanje po talijanskim siteovima

TOPIC LOCKED

imaj cvijetak u reveru, a u ruci bombonjeru...

Našao sam neku sličnu žabarsku stranicu, network je enet. Daju rb 35%, i software je nešta između lošosti entractiona i dobrote ipokera. Solidno. Ima i pot size button čak!
Tak da cu tamo depositat od 2mj kad mi dobijem i rb sa rr. Moram uzet pauzu od igre 3dana imam neki ispit u pon smile

Zadnji popravljao ShaneMacGowan (14-01-2011 11:37:15)

I learned a ton from the book previously written by Barry Greenstein:
-When someone dies and has a heart attack, let him lay there and die, and divide the money evenly.
-Have your wife come with you for good sex, if she isn't in the mood, then find a prostitute.
-Stay up all night to keep the fish playing, if all else fails, find a teammate to play while you are off.

ja vidim da nedaju rb  http://www.enetpoker.biz/index.php?opti … mp;lang=en

Haha:

http://www.enetpoker.biz/images/stories/our_rake.jpg

Our rake Structure is this moment is the much better in the market

wtf???

The absence of a policy of defending the Player can be devastating. Forms of control and fight the "SHARK", the exclusion of players coming from some nations, it's a keys policy for the success of your project.

1. No Rakeback, we don't allow any type of rake to the players in order to avoid regular and shark
   2. Protection from the shark, we don't allow Scandinavian players to deposit
   3. Limit on the withd

roba59 napisao:

Our rake Structure is this moment is the much better in the market

http://img824.imageshack.us/img824/5441/1233928590citizenkanecl.gif

Andre_787 napisao:

wtf???

The absence of a policy of defending the Player can be devastating. Forms of control and fight the "SHARK", the exclusion of players coming from some nations, it's a keys policy for the success of your project.

1. No Rakeback, we don't allow any type of rake to the players in order to avoid regular and shark
   3. Limit on the withd

yikes   yikes   yikes   yikes

Zadnji popravljao dfable (14-01-2011 13:25:26)

|^^^^^^^^^^^ | |
|    JackDaniel's     | |"|\,_____
|_..._...___===|=||_|__|.., ]
(@)'(@)"""*| (@)(@)*****(@)

Decki samo polako.

-When someone dies and has a heart attack, let him lay there and die, and divide the money evenly.
-Have your wife come with you for good sex, if she isn't in the mood, then find a prostitute.
-Stay up all night to keep the fish playing, if all else fails, find a teammate to play while you are off.

ako sam dobro skuzio to je spanjolska stranica??

Stranica je ak ili 4xpoker. Kad depositam tamo i odigram koji mj sve cu napisat kako i dal funkcionira. Strpljen spasen kako kaze gospodin bandic. Ne znam cija je munjoz znam da je od neke korumpirane katolicke zemlje sad dal je to italija ili spanjolska nije bitno  big_smile

di nadjete ta sranja za igrat...

Bannat će te ako budeš shark!  yikes

Andre_787 napisao:

wtf???

3. Limit on the withd

AAHAHAHAHAHAHAHAH 

a besramluka   hhahahahha

imaj cvijetak u reveru, a u ruci bombonjeru...

Haha sale toga se sigurno ne bojim. Bit cu prije somina neg shark lol

Características del juego

* Free to Download and Play  cool
    * Award Winning 24/7 Support  roll  roll  roll  roll
    * Fully Licensed and Regulated  roll  roll  roll  roll  roll
    * Best Software and Game Graphics  roll

Jel se bave oni profesionalnim pricanjem viceva?

Pravi šubara lovac voli lov, žene i novac.
Roba, moderator ti je sramota.

Meni je najbolje što su copy pasteali ful tiltov slogan smile))))))))))))))))

Podrzajel  ta stranica HEM ????

Zadnji popravljao Segal (15-01-2011 04:57:17)

ne !!!!

samo se rugajte, ali rrpoker ima ista ta pravila ako se sam registriras, a ne preko agenta.  smile
jedina razlika je sta ova stranica ima dobar software, cak je bolji od ongame i jos nekih

gdje se može vidjeti koliko si rakea napravio?

Na rr pitaj svog agenta da ti pogleda

ŠTA JE PIČKO, ODUSTAO SI? JESI JADAN.  tongue

Igra se na enetu ide super, sam mi se neda pisati  wink

update, poceo sam neki dan na enetu igrat, soft je dost. probao sam nl 50, jos je lakse od 20, regovi su pokakani i foldaju na svaku scare kartu

prvih 12h, 6 stolova
http://i52.tinypic.com/fcvf3o.jpg

Zadnji popravljao ShaneMacGowan (05-02-2011 19:47:13)

di nadjes sve te srajnske sobe