Tema: Pronađeni botovi na PokerStarsu

http://www.pokerpro.com.hr/uploads/images/pokerstars-logo01122009.png

Prošli tjedan PokerStars je zatvorio deset igračkih računa nakon što su pronađeni dokazi da se radi o botovima...

00

Re: Pronađeni botovi na PokerStarsu

Kad pogledaš što se dešava na full tiltu i pokerstarsu onda mi se čini da su Europske mreže još gore.
Zanima me samo koliko je bootova na micro levelima koji igraju samo radi rakebackea?
Koliko bootova imaju vlasnici pokerstranica?
Kako dokazati tko je boot tko nije?
Ukoliko danas otkirjem jednog tko mi garantira da od sutra neču igrati sa istim samo sa drugim nickom?
Zamislite si genijalne programere iz japana , kine, rusije i onda si zamislite što su u stanju oni isprogramirati.
Mislim da poker sve više postaje rigged ma koliko god svi šutili o tome i ignorirali.
Ja osobno da sam talentiran programer nebih radio na svojoj igri nego bih radio na bootu koji će igrat za mene a ja ispijati koktele.
Bootovi su već svima dostupni na internetu a kad pogledaš neke igrače koji imaju po 30-40 k sng turnira na 2-3 $ levelu čovjek se zapita jel to boot al duboko u sebi znaš odgovor. I sve one priče koje su do sada držale vodu da bootovi su na nl 2 i na 1 $ sng turnirima sad su ishlapile jer biti u plusu na nl 200 za jedan program nije mala stvar kad uzmemo u bozir koliko je kompleksa poker igra. ILI nije?

Da citriram kolegu escaladea

no money in poker, everyone is boot..

club  heart  diamond  spade
00

Re: Pronađeni botovi na PokerStarsu

Ima nešto u tome šta perozelina kaže.

|^^^^^^^^^^^ | |
|    JackDaniel's     | |"|\,_____
|_..._...___===|=||_|__|.., ]
(@)'(@)"""*| (@)(@)*****(@)
00

Re: Pronađeni botovi na PokerStarsu

Što su to točno botovi i kako to funkcionira?

00

Re: Pronađeni botovi na PokerStarsu

perozelina napisao:

Ja osobno da sam talentiran programer nebih radio na svojoj igri nego bih radio na bootu koji će igrat za mene a ja ispijati koktele.