Tema: pilanje! :D

Evo ovako, pošto sam početnik htio bih vam postaviti par pitanja, mislim da će to dobro doći meni a i drugim početnicima...

Krenimo redom:
1) Što je to donkanje?
2) Što je to PFR?
3)  Da li je glupo na cash games flipati suited connectorse u ranoj poziciji, i što s njima inače raditi? (rejz?)
4) Što napraviti sa A i 2/3/4/5/6/7/8 suited u ranoj poziciji?
5) Što ako imamo A i 10 suited na buttonu i jedna osoba prije nas rejza? Što s tim na cutoffu? što s tim u midle poziciji?
6) Što ako imamo 10 i 10 u ruci, na buttonu smo, 1 osoba je prije nas rejzala, jedna limpala?
7) Koje karte nije glupo limpati preflop?
8) Što ako imamo na flopu overpair u ruci, tipa 10 10 a protivnik je na naš rejz udrija all in?
9) Da li se isplati blefirati na mikrolimitima?
10) Gdje možemo naučiti koristiti poker tracker 3 ili neki drugi program (preporučite nam), jer ja sam ga skinuo i ne razumijem ga koristiti, e i vidio sam na vašim filmovima kraj svakog vašeg protivnika imaju neke brojke, zašto meni toga nema, i gdje mogu naučiti što znače te brojke?
11) Kako na forumu postaviti određene ruke i situacije, jer sam vidio da svi to stavljaju, a ja ne znam kako? neki program? ili forum ima tu mogućnost? :S
12) Koju poker stranicu preporučujete za početnika da igra mikrolimite?
13) Gdje mogu naučiti poker izraze?

Kasno je za još pitanja, ako možete pls odgovorite, ako ste početnik ili pro slobodno podijelite iskustva, pitanja su mi u skladu sa nickom, stoga se nemojte ljutit ako su glupa...pozz...;)

00

Re: pilanje! :D

e i nemojte se ljutit ako vas budem ovdje malo češće pila sa glupim pitanjima... big_smile

00

Re: pilanje! :D

1. donkanje je kad betas u preflop raisera tj oduzmes mu beting lead
2. preflop raise
3. flipat suited conectore?
4, 5, 6 -> ovisi o stolu i igracima, naravno i o tvom skillu igranja i poznavanja igre
7. sve je glupo limpat
8. ovisi o puno faktora, dal je fish, nit...
9. ovisi ope protiv koga, generalno ne
10. FAQ, forum...